
Aleksandra je doktorand na Biološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde priprema svoju doktorsku disertaciju na Katedri za biologiju razvića životinja. Njeno istraživanje se fokusira na analizu morfo-anatomskih karakteristika životinja, sa posebnim naglaskom na uticaj spoljnih i antropogenih faktora na razvoj abnormalnosti.
Razvija i implementira eksperimentalne protokole, koristeći najnovije tehnike i metodologije u oblasti biologije razvića. Objavila je više naučnih radova u renomiranim časopisima, doprinoseći razumevanju morfološke raznolikosti i uticaja spoljnih faktora na fiziologiju, morfologiju i anatomiju. Aktivno učestvuje na međunarodnim i domaćim naučnim konferencijama, gde prezentuje svoje istraživačke nalaze i učestvuje u naučnim diskusijama.
Pored svoje akademske karijere, Aleksandra je iskusni marketing menadžer sa velikim brojem postignuća u oblasti marketinga i komunikacija. Razvija inovativne pristupe u digitalnom marketingu i brend strategiji, uključujući naučni aspekt marketinga i farmakomarketinga.
Kombinuje svoje naučno znanje sa marketinškim veštinama kako bi razvila strategije koje efikasno promovišu farmaceutske proizvode i usluge. Vešta je u korišćenju analitičkih alata za praćenje i optimizaciju performansi kampanja, što je omogućilo donošenje informisanih odluka zasnovanih na podacima.